Wednesday, February 26, 2014

Besarnya Ganjaran Buat Isteri

sesuatu untuk dikongsi para Isteri


Bukan Isteri sahaja yang dapat ganjaran....Suami Pun dapat kan...
sharing is caring...

Indahnya hidup berumah tangga kan.....


12 comments:

  1. Samada suami atau isteri masing masing ada ganjaran yang allah beri

    ReplyDelete
  2. akk buat iman jeelz nak kwin...wuaah..nak kwin..nk kwin

    psstt..akk baca nk dulu

    http://mimbarhatiku.blogspot.com/2014/02/dalam-diam-diam-si-blogger-lelaki-ini.html

    ReplyDelete
  3. Belum berpengalaman jadi isteri lagi. Hihi.
    One day, insyaAllah :)

    ReplyDelete
  4. Pahala byk, dosa pun sng juga... Huhu

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah... hari2 dpt pahala kalo mcm ni kan kak... byk sebnrnya jln yg Allah bg utk kita dptkan pahala...

    ReplyDelete
  6. sukanya bila tengok fakta ni.. lagi bersemangat nak masak utk suami & anak2.. :)

    ReplyDelete
  7. wah banyak sungguh ganjaran nya kan.. bila la nak jadi isteri orang ni,,, :)

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah..syukur jika ini ganjaran yg dijanjikan Allah SWT..tapi kdg2 mengeluh jugak dlm hati sbb badan dan otak kita terlalu penat bekerja..semoga dijauhkanlah perasaan yg buruk itu. amin amin

    ReplyDelete
  9. :) bersyuKur sbb diberi peluang menjadi seorang isteri. banyak pahala boleh dapat.

    ReplyDelete
  10. Wah, banyak ganjarannya jadi isteri mithali ni! Tak rugilah kahwin rupanya :)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah