Monday, February 17, 2014

Lunch at 4pm


What a hectic day today...b with meetings, claims and adhoc task...giler multitasking aku buat ari ni...kejap pi level 13, kejap level 7, kejap 10...stress sampai x sempat nak makan tghari...ni pun aku beli makanan ada mata2 yang duk pandang...apa?aku beli untuk isi perut aku la..hahahah...sebenarnya ada yang kirim jugak..tp bukan bos aku la..dia dengar aku bising2 aku lapar giler..td sempat makan buah jer...sekali dia hulur RM20, Nah pi beli makanan...beli untuk i sekali...i pun lapar ni...
Laju jer aku keluar kejap pi beli...hahahaha...buruk perangai kan...laaa...dah orang nak belanja...amik jer la kan...reeki jangan di tolak...musuh jangan dicari...yang jeling2 tu lantak pi...dia jeles tuh..hahahha....sampai la ni dai x bercakap ngan aku...ada aku kesah..

yahuuuu....dah kenyang...makan lunch at 4.30 pm...malam ni x yah makan dah.....


12 comments:

  1. assalamualaikum suria...nape lewat makan tengahari ni nanti gastrik pula...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam mama, bukan skip makan tengahari..bz sgt tadi...ke hulu ke hilir..last2 xde hati nak makan...tu yg makan kul 4.30 tuh

      Delete
  2. telur mata cair2 tu mengancam betul :)

    ReplyDelete
  3. belo goreng goreng ke ni. nasib ada jual mknn lg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kul 4.15 turun bawah cari makanan...nasib baik ada lagi..

      Delete
  4. sedap tu nak nak orang belanja, telur mata tu sangat menggoda,

    ReplyDelete
  5. ai... kenyang sampai malam... baik betol perut tu ye.. kalau saya mau nasi juga malam nya..hihi

    ReplyDelete
  6. Mak aiii..telur dangdut. Sodap ehhh

    ReplyDelete
  7. huaaa kalau bz gitu lah kan kak.mkn pon xsempat! sabo jelah!

    ReplyDelete
  8. yer betul... rejeki jgn ditolak.. orang nak sakit hati tu biaq pi kat depa.. janji perut kenyang =)

    ReplyDelete
  9. Dah orang nak belanja tak kiralah pukul berapa seharusnyalah kena keluar beli. Ini lunch merangkap tea timelahkan. Sedapnya telur goreng tu...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah