Sunday, February 23, 2014

Allahhuakbar....


Semoga allah ppermudahkandan dijauhkan dari mara bahaya buat adik aku sekeluarga di Muar...hutan belakang rumah mertua tiba2 terbakar akibat cuaca panas.. 
Menakutkan...
Harap2 tak sampai ke rumah...
Amin...

15 comments:

  1. Bahaya tu....semoga tak jadi perkara yang lebih buruk. Harap api tu cepat2 dipadamkan.

    ReplyDelete
  2. musim panas sekarang ni, sangat bahaya walau ada semak kecik je. semoga selamat keluarga along di muar

    ReplyDelete
  3. teruknya cuaca panas.. smpai hutan terbakar..kat sini pon last week ada terbakar.. satu bandar cukai hidup dlm asap.. mmg sakit dada n pedih mata.. moga semuanya dilindungiNya.amin

    ReplyDelete
  4. bahayanya.. skrg ni panas sangat..

    ReplyDelete
  5. harap takde pape..risau juga dengar

    ReplyDelete
  6. bahaya tu. jangan risau..insyallah takda apa-apa.

    ReplyDelete
  7. menunjukkan betapa panasnya bumi.

    ReplyDelete
  8. Takutkan bila tetiba hutan terbakar sendiri dek panasnya bumi nih...

    ReplyDelete
  9. emmmintak jauh ladari segala benda yang buruk..cuaca sekarang bahang terasa...

    ReplyDelete
  10. Huhu... Pernh rasa bila semak sblh rumah terbakar ... Betul2 cemas..

    ReplyDelete
  11. Takutnya. Kat sri gombak ni pun asik hutan terbakar je. Kat rumah sy je dah bbrp kali hutan terbakar

    ReplyDelete
  12. Takutnya. Kat sri gombak ni pun asik hutan terbakar je. Kat rumah sy je dah bbrp kali hutan terbakar

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah