Tuesday, February 18, 2014

Erra Fazira, Engku Emran Sah Bercerai..




SHAH ALAM, 18 FEB 2014: Pengacara program bual bicara Primadona, Erra Fazira hari ini telah disahkan bercerai talak satu dengan suaminya, Engku Emran Engku Zainal Abidin.

Lafaz cerai itu telah dilakukan dihadapan Hakim Syarie Mahkamah Tinggi Syariah Shah Alam, Selangor Mohammad Adib Husin, sebentar tadi.

Ditemani aktres Umie Aida dan produser filem Erma Fatima, Erra atau nama sebenarnya Fazira Wan Chek, 40, tiba di pekarangan mahkamah sekitar jam 11.45 pagi tadi.

Erra Fazira telah berkahwin dengan Engku Emran pada 25 Okt 2007. Hasil perkahwinan tersebut, pasangan ini telah dikurniakan seorang cahaya mata, Engku Aleesya yang kini berusia 5 tahun.

SUMBER : www.murai.com.my

28 comments:

  1. hmm dah 2x la yer erra ni bercerai.. tp nak wat camne dah jodoh xde...

    ReplyDelete
  2. oppss bkn jodoh xder.. tp x pjg...

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. setiap manusia ada dugaannya...cuma berbeza...kan...

      Delete
  4. dah 40 dah umur dia, still gojess giteww, apakah bakal akan ada pengganti lepas ni???

    ReplyDelete
  5. rasanya kemelut rumah tangga mereka nie dah lama..cuma tak disahkan bercerai jer lagi..mungkin ini jalan terbaik untuk mereka berdua...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. dah suratan nasib dia kan...kita x tau cerita sebenar..

      Delete
  7. Replies
    1. memang kesian kat anak..tp mereka berpisah secara baik...tanggungjawab masih ada..

      Delete
  8. takde jodoh..moga hidup era sentiasa diberi kebahagiaan kan..

    ReplyDelete
  9. kesian sebab dia tak dapat hak penjagaan anak

    ReplyDelete
    Replies
    1. mereka berpisah secara baik..dan atas persetujuan bersama ni...emran ambil hak penjagaan, erra plak dapat hak bermalam hujung minggu, cuti sekolah dan perayaan...lagipun eleesya selama ni membesar bersama2 erra kan..kita x tau kisah di sebaliknya...semoga mereka menjalankan tanggungjawab as a parent dengan sebaiknya....

      Delete
  10. Semoga masing² mendapat kebahagiaan setelah perceraian menjadi pilihan mereka..Ada hikmahNya dan Allah aturkan yg terbaik buat mereka...

    ReplyDelete
  11. dua kali kahwin pun jodoh tak panjang.. semoga ada hikmah disebalik dua kali penceraian Erra.. kesian dia. cantik mcm mana pun kalau jodoh tak jugak panjang.. itu lah Kuasa Allah..

    ReplyDelete
  12. jodoh mereka setakat itu..kesian pula pada anak mereka

    ReplyDelete
  13. Dah jodoh sampai situ je. Kesian kat anak. Nasib anak 1 je.

    ReplyDelete
  14. Apa boleh buat..dah tak ada jodoh..harap bersbar menempuh dugaan hidup ni..

    ReplyDelete
  15. Jodoh dah sampai tahap tu aje. Dua kali bercerai dah Erra nih. Kesian. Rupa cantik pun bukan boleh menjanjikan bahagiakan....

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah