Friday, February 7, 2014

IKUT RENTAKKU > JACLYN VICTOR

Jika mahu menjadi pacarku
Haruslah ikut rentakku dulu
Dulu bila kita bermula
Bukankah sudah ku kata
Jangan mengawal perhubungan
Engkau mahu ku serah diri
Bila nak bermanja kasih
Tapi sebelum itu renungkan

Ku wanita berkerjaya
Punya impian dan cita
Tak bergantung harap untuk berdikari
Dan diriku hanya mampu
Luangkan masa tertentu
Bercengkerama dengan teman lelaki

Jika mahu menjadi pacarku
Haruslah ikut rentakku dulu
Ku tak selesa dikawal selia
Dan didominasi hey! hey!
Sebelum kita melangkah jauh
Haruslah ikut rentakku dulu
Dari gerak-geriku diatur
Lebih baik solo oh! oh!
Usah timbulkan rasa curiga
Setiap kali ku tiada
Untuk menemani hari sepi
Kita dua insan yang dewasa
Perlu matang dalam cinta
Kenalah selalu memahami

Dengarkan kata-kataku
Tiada ragu-ragu
Ikut rentakku
Kau harus terima
Itulah hakikatnya
Ikut rentakku

SUMBER

10 comments:

  1. Best agu ni sy suka rentak dia....

    ReplyDelete
  2. vokal jac pun mantap. dan dia x sombong tau :)

    ReplyDelete
  3. Best pulak bila kakak hayati liriknya. Macam kena pada kita yg bekerja ni kan hihi.... kakak dah terperasan pulak:)

    ReplyDelete
  4. dulu suka lgu ni tapi selalu hari2x dengar lagu ni jadi bosan pula. hehe

    ReplyDelete
  5. sesekali layan lagu ni best gak dengan suara power jac ni

    ReplyDelete
  6. kena dgr jac nyanyi bru feeling.. sendiri nyanyi pakai baca lirik je la. kiki

    ReplyDelete
  7. ai suka lagu ni... suara si jack ni dah lah power sepower rangers.. hehehe

    ReplyDelete
  8. Yeahhhh..syarat ke apa ni??hahaha

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah