Friday, September 5, 2014

Manisnya Senyuman Dhia.....

Oh manisnya.....manisnya senyumanmu.....

Amboi Dhia....bukan main dia senyum kat mama long and kawan2 mama kan......

Ada yg terpikat tak......rindunya mama kat Dhia....kat Abg Ikie jugak....entah bila dapat gomol diorg ni lagi.....

Mmg aku sengaja mintak ibu Dhia wassap gambar.....

Aku belanja korang tengok gambar ye.....aku bz skit hari ni..... (hari2 bz kot..)






Dhia dah nak masuk 5 bulan....sekejap je masa berlalu....macam baru semalam je dia lahir....

Kepada yg baru ikut blog ni...ni nak bg tau...ini anak buah aku yang duk kat Muar sana....

Anak adik lelaki aku ...ni anak no 2 dia....

Ye aku banyak anak buah.....anak sendiri baru sorang tu la....

Jangan tanya bila nak ada anak kecik eh...nak kena nikah dulu.....


16 comments:

  1. ololo...omeinya dia dhia..mai nak kiss sket..muah muah muah

    ReplyDelete
  2. comelnya Dhia..senyum pengubat duka :)

    ReplyDelete
  3. ni kalau nak masuk minang ni bapo hantaran eh? wakakakakaka.... ada kontrak tak?

    ReplyDelete
  4. Cair hati tengok senyuman menggodanya tu:)
    Comel sangat!

    ReplyDelete
  5. alololo.. geram tengok dak Dhia ni.. ;)

    ReplyDelete
  6. Salam kak! Comelnya Dhia ni. Geram! Arghhhhhh!

    ReplyDelete
  7. dah boleh mniarap.
    rasa cam kejap pulak.
    boleh pusing2 satu umah ler pasni adik manis :)

    ReplyDelete
  8. comel... debab !! rasa nak gigittt sangat pipi dhia !!

    ReplyDelete
  9. Suka saya tengok... comel.. :) :)

    ReplyDelete
  10. comelnya anak sdara akk.. :)

    Assalamualaikum/salam sejahtera.

    Jemput join: Segmen 100 Rakan Blogger

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah