Friday, September 26, 2014

Adegan Qhaira Nak Manja Dengan Adeliya....


Pagi2 memang si kembar transit kat umah ak sebab mak jaga diorang kan...Qhaira mmg duk kat umah....sebelum mami pi keja mmg letak Qhaira kat tingkat bawah tido sebelah si kembar...tiba2 Qhaira nk manja2 plak ngan si Adeliya....ewahhh...kemain lagi...dia x tau kakak Adeliya tu kalau tido terganggu sure mengamuk...habih disepak terajang orang nanti....


Cubaan Qhaira dekat dengan Adeliya...amboi2....bukan main manja eh.....


Uwan ckp jangan kaco kakak...dia tetap nak kaco...


Tak dapat kaco kakak...dia lepak kat bantal kakak tuh......ada amukan ni karang.....

Last2 Uwan amik...hahaha....pagi2 pandai nak main kan...kakak Dania takde pi school....selalu kakak Dania yg rajin main2 dengan dia.....


Ni plak gambar si kembar kat rumah diorang...sama x?
Dah tentu2 kembar...of course la sama kan....tapi mereka tak boleh dekat....sure bergaduh...Rasanya itu cara mereka mesra kot....harap2 bila dh besar nanti diorang ok....
Mesra macam kembar2 yang lain....

8 comments:

  1. Suka tgk anak kembar..baju kalo pakai mesti pattern yg sama kan :)

    ReplyDelete
  2. cuteee nya depa tidoq.. hihi..
    adik sy kembar tak seiras..sorang pompuan, sorang lelaki... perangai sama tapi sllu jg tak ngam.. hehe

    ReplyDelete
  3. hahaha..kembar masa kecik mmg suka gaduh kak tapi bila dah besar mmg rapat. saya dgn kembar mmg macam tu

    ReplyDelete
  4. suka tengok anak kembar..comel..sama lah diorang tidoq..

    ReplyDelete
  5. Wah tgk si kembar tdoo sama jugak pattern tdonyerr ..hehehe

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah