Sunday, September 14, 2014

Kes Rogol Dan Bunuh di Pantai PD



siapalah yg empunya angkara... Mati kering da pompuan ni...keh...keh..keh....gelak aku dapat whatsaap pasal ni...beria aku tgok...ghupernya ntah barbie doll anak sapa ntah ditemui mati tertiarap kat atas pasir...sib baik mati macam tu...kot mati terlentang dah 18sx dah...haahahaha...

Sapa suspek kes ni aku x tau...sebabnya aku dapat gambar ni dari whatsaap group sekolah...

Dah..dah...sambung buat kojo...komeh ghumah tu...basuh apo yang buleh di basuh....

saat korang baco entry ni...den dah ado kek Perlis...

Memandangkan Prof SA cuti esok...maka kelas di batalkan...korang leh buat apo yang korang suko...ingat...minggu dopan masuk kelas tau...xdo nak cuti lamo2 do....

14 comments:

  1. hahaha kelaka la entry ni

    selamat bercuti SA..... ^^

    x sabar nk masuk klas cikgu SA..

    ReplyDelete
  2. Boleh tak nak guna bahasa Neghori?

    Hantu boto SA ni..ingatkan boto la ado kes kek sanun.
    Happy holiday!!

    http://acikwatie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. hahahahahahah gawat mayat tu :)

    ReplyDelete
  4. Gerun tengok tajuk post tu....ingatkan apa tadi.
    Selamat bercuti dear.... :D

    ReplyDelete
  5. Heheheehe .macam2 halllllllll ..Selamat berhujung minggu SA

    ReplyDelete
  6. Umak aii.. tajuk kemain tapi bilo den tengok gambar tu.. fuh.. sib baik gambar barbie doll je.. hehehe..

    ReplyDelete
  7. Adoi kak cuak sy...sy igt btul la td

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah