Thursday, September 25, 2014

Special Entry Today > Happy Birthday My Darling Dania


Ainnul Dania Huda...
9 Bulan mama kandungkan kamu....7 jam mama ambil masa lahirkan kamu....semua itu memory yang teramat indah dalam hidup mama...tak dapat mama beli dengan wang ringgit...tak ternilai kasih sayang mama terhadap kamu....kamu lah intan kamulah nyawa mama...
membesarkan kamu tanpa sebarang masalah....membesarkan kamu dalam masa mama di beri pelbagai dugaan...namun mama tak pernah hilang semangat....kamu la semangat mama selama ini sayang....
Hari ini genap umur kamu 10 tahun....Selamat Hari Lahir Sayang....semoga membesar menjadi anak yang baik....membesar menjadi anak yang di sayangi ramai...mama mengharapkan kejayaan kamu dalam pembelajaran...

I Love you from the bottom of my heart....

Ainnul Dania Huda....Buah Hati Mama...

Harta mama Dunia dan Akhirat....


16 comments:

  1. *let it go... let it go.... !*

    hari-hari nyanyi lagu tak Dania?

    Happy Birthday Dania Sayang!!

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday Dania... moga membesar menjadi anak solehah, sihat. pjg umur & murah rezeki...
    melahirkan anak adalah pengalaman terindah buat kita...kan..:)

    ReplyDelete
  3. Happy Birthday Dania..semoga membesar menjadi kebanggaan mamanya..jadi anak yang solehah..:)
    Sama umur ngan anak akak yg no 3..:)

    ReplyDelete
  4. Happy Birthday Dania..semoga menjadi anak solehah buat keluarga.. semoga berjaya dalam hidup..

    ReplyDelete
  5. happy birthday dania!! moga menjadi anak yang solehah..kebanggaan mama kamu!!

    ReplyDelete
  6. Happy Birthday Dania.... Dah besar dah anak dara ni yer...

    ReplyDelete
  7. Happy birthday Dania..

    ps: Kakak ni bila tengok Dania ni tak tahulah kenapa jadi teringat cerita Lelaki itu suami aku ke macam itulah tajuknya. Sebab nama heroinnya Ainnur - walau muka tak sama tapi comel/cute/montel pelakonnya macam Dania ni juga.

    ReplyDelete
  8. hb dania!!!semoga menjadi anak yg terbaik dunia and akhirat

    ReplyDelete
  9. happy birthday dania...moga sentiasa dilindungi Allah...diberi kejayaan dunia & akhirat.

    ReplyDelete
  10. Happy birthday Dania ;D Semoga panjang umur dan murah rezeki ;D

    ReplyDelete
  11. Happy birthday dania. Smg membesar menjadi anak yg solehah. Amin.

    ReplyDelete
  12. Happy Birthday Kak Dania..semoga menjadi anak yang solehah

    ReplyDelete
  13. Happy birthday dania cayunk..moga membesar sihat walafiat..sentiasa taat mama dan org tua..moga memesar jd ank yg solehh..aamin aamin

    ReplyDelete
  14. Happy birthday buat Dania.. semoga sentiasa ceria & sihat selalu.. aamiin.. :)

    ReplyDelete
  15. happy birthday dania..walaupun lambat wish..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah