Friday, September 12, 2014

Punca Lelaki Pendek Umur..


Baca tajuk je aku nak gelak dah...x kan la sebab leteran lelaki pendek umur...ntah2 lelaki tu yang singkat pemikiran...dah hari2 kena leter ko terjun bunuh diri...memang la pendek umur kan...tapi for me...perempuan bukan suka2 nak berleter la kan.....ada la sebab kenapa berleter...eh...penat la nak berleter tanpa sebab...setuju tak...kang di cop giler plak...sikit2 ko nak berleter...ko dah kenapa...kan?

So...lepas baca artikel kat atas ni...aku putuskan...hehehe...wahai lelaki di luar sana...pilih la isteri yang sesuai...jangan la cari yang suka meminta2...orang nak beli rumah baru....dia nak beli rumah baru...orang nak radio baru...dia nak radio baru...pilih isteri yang seadanya...yang sanggup susah senang hidup bersama...yang sudi nak hidup dengan kamu selamanya...ni tak...main sebat je jadikan bini...memang la pendek umur...

Ada yang setuju?

10 comments:

  1. power of women..membebel saja boleh pendek umur.. tpi bg sy kalau berleter utk kebaikan apa slhnya..tandanya dia syg...:)

    ReplyDelete
  2. Saya setuju.. Berleytiaqq mesti ada sebab punya

    ReplyDelete
  3. Alahai akak...kalau setakat kena leter tu tak kan tak tahan lak..hihi
    Singkat betol fikiran

    ReplyDelete
  4. setuju..perempuan berleter ada sebab..bukan saja2 nak berleter..

    ReplyDelete
  5. wanita dan bebelan tak dapat dipisahkan tapi biarlah bertempat dan kena masa kan..kalau asik bebel je payah la..huhu

    ReplyDelete
  6. saya kalau bebel @ cakap banyak dengan asben tu bermakna mood baik.. dia dah tau. tapi kalau diam rasanya asben mula rasa serba tak kena. Diam tu tanda tgh marah @ sakit hati la tu... hahahaha.. jadi rasanya kalau sy banyak diam dari bercakap boleh mental asben saya hahahaha

    ReplyDelete
  7. Heheehee macam2 hal .Ya ke nie ..kuakuakua ...............

    ReplyDelete
  8. Hahaha..klaka la..bini leter laki pendek umur

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah