Saturday, September 27, 2014

Ilmu Penipu....


Bagusnya kan jadi penipu ni.....
Ayat manis betul....kalau mcm ni mmg ramai la wanita yang jadi  mangsa.....


14 comments:

  1. kena berhati2 dengan lelaki macam ni..

    ReplyDelete
  2. Sebab tu pompuan kena hati2 bila ada lelaki yang mulut manis tapi lain macam ... huhu

    ReplyDelete
  3. at least di mengaku di hujungnya ... nasiblah klu dah tertipu .

    ReplyDelete
  4. TAG: http://sallyyatiey.blogspot.com/2014/09/giveaway-blogger-1-malaysia.html

    ReplyDelete
  5. Tahap tinggi punya ilmu penipu dia ni..AWAS

    ReplyDelete
  6. Salam, haa haha aku ada terbaca benda ni kat FB, memang sengal..hahaha

    ReplyDelete
  7. Hahaha..nih penipu mau mkn penampo

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah