Monday, September 29, 2014

Hensemnya Reev....

Assalamualaikum. ..happy monday korang....
No Monday Blues hoke.....

Sangat2 hensem kan....sapa setuju angkat tangan....hihi...aku dapat gambar ni dari adik aku si Angah...memang cantik...rega pun sure cantik kot...
Xde plak dia letak details..yang dia ckp kereta electric Proton...


Full spec la ni kot...cantik...


Cukup sporty..


Dalam pun cantik


Main tekan2 je kot gear eh..


Alangkah bestnya kalau dpt sebijij...hagaga..ingat rega RM50 sebiji?
Aku mmg ada plan nak beli keta....tp keta kecik la....abah suh aku bawak keta wira tuh....
Besar mls plak rasanya.....
Ingat nak beli Myvi...tp monthly mcm mahal plak...
Viva adik aku dh ada....
Alza mmg x la....
Ermm...proton Iriz? Mhl plak....
Perodua Axia? Comel kan? Hurm....tahun depan mmg kena ada keta sebijik lg untuk kegunaan sendiri....doa moga rezeki aku bertambah2...
Amin....


11 comments:

  1. Amin. Smg SA murah rezeki & dpt beli kereta idaman.

    ReplyDelete
  2. wahhhh...cantiknya!!!! sporty dan elegant :)

    ReplyDelete
  3. wah...memang hensem Iriz ni... ekslusif je tgk..
    mudah2an ada rezeki SA nti ya..:)

    ReplyDelete
  4. Amin, semoga dipermudahkan segala hajad :)

    ReplyDelete
  5. InsyaAllah.. moga dipermudahkanNYA.

    ReplyDelete
  6. smartnya design Proton Reev ni..baru jugak ye..

    ReplyDelete
  7. Salam, wahh baru ke ni?? xpernah tau pun kewujudannye~ hahah :p memang cantik, ala2 preve sikit kan.. haha aku xsuka bawak keter besar2 sbb aku rasa mcm keter tu xmuat kat jalan, rase mcm terlebih je~ hahaha :p aku cadang nak iriz~~~cantik wehhh...oleh kerana aku xdpt Jazz, maka Iriz yg ade iras2 jazz tu pun boleh lahh..tp better lah kot bulanan murah sikit dpd myvi..haha..axia is not bad, jimat minyak org cakap kan..haa~~ :D

    ReplyDelete
  8. Memg hensem kak...jatuh cinta lak sy

    ReplyDelete
  9. semoga kak Sa murah rezeki dan dapat kereta yg diidamkan..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah