Wednesday, September 3, 2014

WW >Abam Ikie Buat Ibu Malu....


Ya rabbi!!!
Abang Ikie....dah kenapa macam ni...pakai selipar sebelah lain ni....malu ibu tau...dah la pi kelas Kumon plak tuh...hahhaahhahaa....Ikie...Ikie...Ibu dia cakap boleh dia jawab sajer jer dia pakai sebelah lain selipar tuh....Malu ibu dia....

Nama pun budak2 kan....tp kalau selalu macam ni...HARU......

17 comments:

  1. ayat cover line " ini fesyen baru la"
    hahaha

    ReplyDelete
  2. huhuhu.. aduiii.. cemas ibu die tengok pakai slipper sebelah lain. dia jawab saja.. ibu sure cemas nanti apa org kata.. huhuhu... kelakar la ikie ni... :D

    ReplyDelete
  3. hehehehhe..sebenarnye kite pun penah jd gini kak..dh smp opis baru perasan..nasib baik time tuh smp opis kul 7lebih..kalau x mesti maluuuuu..ahahha

    ReplyDelete
  4. hihi..cik nor pernah buat..tapi buat xthu jer la..:)

    ReplyDelete
  5. Alahai Abang Ikie kenapa nie bang ...

    ReplyDelete
  6. lau iols pun..iols malu hahahahaha
    sabo je lah kan

    ReplyDelete
  7. masa kecik saya pun pernah jadi macam ni..tapi masa tu tak pandai nak buat ayat cover..cuma malu sendiri je ..heheh

    ReplyDelete
  8. adoi kelaka tgk, ingat kat anak sulong sue pun perangai supo ni jugak la :D

    ReplyDelete
  9. adoii..boleh pulak dia..dia tak malu..orang lain tempias malu..hehe

    ReplyDelete
  10. hehehe..macam mana boleh tersilap tue...=D

    ReplyDelete
  11. agak-agak orang perasan tak bila kasut lain-lain nie...hihi

    ReplyDelete
  12. itu baru rare kak.. dakdak sekarang.. hehe

    ReplyDelete
  13. kes nak cepat tak perasan main sarung jelah selipar tu.. ekekeke..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah