Thursday, September 25, 2014

Saje Bikin Panassss....

Ni la kerja adik ipar aku hari Selasa ari tuh...dia dapat tau aku tengah diet nasi...dia pi pos gambar2 sup ketam ni kat aku....memang saje je bikin panas...terus aku terliur...dah kat mana plak nak mecarik ketam kan....aku memang fail kalau nampak ketam...dapat ratah pun jadi la...sedap woi sup ketam...slurppppp....meleleh air hidung duk hirup sup...kang x leh beza plak mana satu air sup mana satu air hidung....wakakakakaka......takpe2....dengki ngan aku kan....its ok...setakat ni aku mampu bertahan......


seksi giler plak sup ketam ni.....

Isi dan telur penuh padat!!!

TETAPI!!!!! Ini yang aku x leh tahan....korang tgok telur dan lemak2 ketam tuh....giler banyak tuh...memang saje je la si adik ipar aku ni....adoiiii....bagai terasa2 dah ni......zalim dan kejam sungguh gambar yang dia hantar....

Giler korang x terliur....sure terliur kot....if masak kari ka...masak lemak cili api ka.....umang aiiiiii.....
gerenti makan hingga ke titis2 terakhir.....

bila nak carik ketam ni.....minggu ni balik kampung ada kenduri....Ahad la kot...takleh jadi ni.....memang x leh jadi.....

14 comments:

  1. adehhh..mmg saje je tau akak bikin panasssss..sedapnyeeee..

    ReplyDelete
  2. Masak lemak la dikk....lagi mantop. slurrppp!

    ReplyDelete
  3. akak masak ketam mesti buka kulit keras tu siap2...cuci semua tinggal isi ja..
    telur dia yg merah2 tu ka?

    ReplyDelete
  4. xnah lagi makan sup ketam..sllu msk kari or masak lemak..
    cam best je masak sup ketam ni lama x mkn ketam jugak

    ReplyDelete
  5. pergh... den pulak tongah poso ri ni.. adeh..

    ReplyDelete
  6. Sedapnya...terliuq dah ni...heaven leh dpt mkn ketam masak lomak cili api...

    ReplyDelete
  7. adesh...nak terliur jugak ni..mana nak cari ketam ni..

    ReplyDelete
  8. Fuhh.. walaupun saya dah kenyang.. tp masih berselera lagi bila tengok ni.. :D

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah