Tuesday, September 9, 2014

Sakit Mata > Mild Infection

Hi korang...
Semalam aku dah meroyan kat FB...tiba2 plak sakit mata....bangun tido mata sebelah kiri x leh bukak...sticky denfan taik mata....ah sudah....x pernah2 sakit mata...tetiba kena...
So...dh pi klinik..Doc ckp Mild Infection......

Nah aku banje tgok mata je....


Kenapa x mc.....
Tak nak la aku....Bukan mata aku merah....harap2 x melarat...Bukan apa....minggu ni aku ada Family Vacation...terjah utara..Kalau sakit mata dh macam mn nak berjalan....

Tahun ni kami terjah :

Perak
Kedah
Perlis
Langkawi..

12-17hb September

18hb aku start keja semula....harap2 xde la giler penat nanti....



10 comments:

  1. rasa rimas kalau taik mata asik keluar je kan..mata tak merah..so far okay lagi kot kak..pakai spek siap²..harap tak serius la..tak bestla kalau sakit masa bercuti.

    ReplyDelete
  2. iols lau sakit mata...lama nak baik
    get well soon k

    ReplyDelete
  3. mesti mata tuh mcm terlekat2 je kan..adehh..penah kene..xselesa..

    ReplyDelete
  4. woww..bestnya jalan2 family vacation..

    ReplyDelete
  5. smg cepat2 sembuh, tidak x syok pulak nk holiday kan...

    ReplyDelete
  6. aaaaa, sy lambat bw, maybe sekarang dah ok kan sakit mata kak SA, tapi sy tahu macamane rasanya bila sakit mata, sungguuh azab.. huhuhuhu

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah