Wednesday, September 3, 2014

Renovation Outdoor Genting Highland....

Kawan sekolah aku kerja kat Genting...dia la duk wassap gambar ni kat aku..x ingat plak aku dia keja hotel mana....eh korang tau kan outdoor Genting Highland tengah renovation 2-3 tahun macam tu?wahhh...dah untung banyak giler dia renovate la erk...

Korang tengok je la gambar2 tuh....aku pun x ingat dah mcm mana rupa asalnya outdoor tuh...dah xde ghuper apa dah....




Bila dijangka siap aku x pasti...tp dengarnya macam aku cakap la..2-3 tahun renovate...Indoor ada la kot...tp tu la x berbaloi la pi if Outdoor xde kan....

Lama giler bertahun aku x naik Genting ni...cepat la siap...aku nak dating bawak Dania naik atas ni...

16 comments:

  1. fiza pun tunggu siap je ni..nak naik genting gak..

    ReplyDelete
  2. itu la..lama betul nak siap.. farah pn tak sabar nak bawak Emir jugak pi sana..=D

    ReplyDelete
  3. maam lama lagi je nak siap ni...

    ReplyDelete
  4. xpernah sampai genting lagi..hihik

    ReplyDelete
  5. Kite pon dah lama tak naik Genting ni. Nnti boleh gi bila dah siap hehe

    ReplyDelete
  6. aah sis..i pun lama dah tak ke genting ni..kena tunggu 2-3 tahun lagi lah ni..

    ReplyDelete
  7. Dah lama sangat rasanya mak tak jejak ke GH ni...

    ReplyDelete
  8. lama lagi laa ni nak pergi genting

    ReplyDelete
  9. Renovate mkn masa lama utk kepuasan semua pengunjung nnt kot..

    ReplyDelete
  10. last pergi genting 6 tahun lepas, hee... dah banyak berubah sekarang..

    ReplyDelete
  11. Banyak perubahan.. nampak sangat dah lama tak ke sana..

    ReplyDelete
  12. xtau ape jd kat genting lama x gi sne

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah