Monday, September 22, 2014

Family Vacation > Sup Gearbox Perlis


Hi korang !!!!!


Bab makan laju jer aku update kan...hahahahaha....sabar eh korang...gambar dah  menimbun sangat...so aku x tau la mana satu yang related...mana yg selari gambar yg aku dah update...aku up je dulu eh.....

Kat Perlis ni x susah nak cari makanan...memandangkan homestay yang pertama ni mmg xde sediakan keperluan dapur...so kami makan kat luar je...lepas check in kami relax...tido...apa yang patut kan....giler sejuk ekon diorang..terjaga petang tu masing2 dah lapar ..so keluar la kami mencari makanan...

Kat depan taman perumahan ni ada banyak gerai kecik2.  So beli je la sup gearbox ni...


Bau sangat2 sodap....


Geram aku tengok...aku dah la pencinta daging...

So bungkus je untuk 4 orang makan....

Harga? Relaks korang....makcik tu cakap untuk dorang majak RM5 sebungkus...so total damage RM20...ok la tu.  Beli untuk 4 orang makan tapi kami 12 orang...kira cukup la kan....
Nasi masak je kat homestay...beli lauk je...

Bertandang ke tempat orang kita kena tengok rentak orang. .cara hidup orang dan corak pemakanan diorang...setakat aku kat sana aku tengok sama je..x lari jauh dari NS tapi aku pelik ..orang Perlis sarapan pagi makan Nasi Kandar????

Sesuatu yang menarik di situ kan?




13 comments:

  1. OHH NASI KANDAR...my pebret sy org perlis yuhuuuu...

    ReplyDelete
  2. sup gear box panas2, pedas, makan lepas bangun tidur...ceh...berjejeh dah akak ni SA oiii....

    ReplyDelete
  3. Sup gearbox tambah sambal hitam...perghhhh sedap giler

    ReplyDelete
  4. kat belah utara ni bukan pagi2 ja makan nasik kandaq..sebelum subuh pun dah ada yang makan nasik kandaq..hehehh

    ReplyDelete
  5. akak..jangan terkejut...kat utara nie pagi2 memang orang dah pekena nasi kandaq..hehehe

    ReplyDelete
  6. Sup gear box....hehehe mesti sdap kan SA

    ReplyDelete
  7. Byk tul gear box tuuu ...sedap tak SA

    ReplyDelete
  8. fiza pulak bukan pencinta daging..tak makan daging sangat setakat dua tiga ketul je..kalau sup pun hirup kuah je..hihi..itulah kan..kat tempat orang kena jugak rasa makanan orang disana tu

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah