Saturday, September 27, 2014

Tak Suka Tak Apa....


Betul cakap UKE tu....
As for me...tak suka x pe....aku x susah pun....yang penting allah tahu apa aku buat...
Perkara baik buat pun org x nampak tp allah nampak kan..
Tepuk dada tanya hati.....
Peace no war....



10 comments:

  1. Tak suka tak pe ..tak kisah la kan...

    ReplyDelete
  2. betul..baik macam mana pun, mesti ada yang tak suka..

    ReplyDelete
  3. setiap seorang manusia tu mana ada semua orang akan suka dia.. even baby umur 1 hari pun dah ada orang tak suka inikan kita dah hidup berpuluh2 tahun.. kan? normal jer yang penting kita tahu apa kita buat

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah