Monday, September 8, 2014

Mood Berangan > Amazing Bedroom....

Assalammualaikum....

Mood berangan tiba lagi....sapa2 nak berangan meh la tengok entry ni ha....aku kalau bab berangan memang no 1 la kan....ye la....berangan free mana kuar duit ye tak.....

tengah berangan2 tetiba anak dara aku menyampuk...korang nak tau apa dia cakap?

Gambar no 1 > Mama x takut Tsunami ke...buat bilik or rumah macam ni.....kalau kakak...kakak takut ma....

Gambar no 2 > Yang ni plak kan ma...kalau bangun2 je tgok anak2 mama dah mati dalam kolam....ye la...x sedar masa tido diorang terjun kolam...kan?


Gambar 3 > Yang ni memang cantik...tp tetap tak selamat...kalau bilik mama je kat dalam air tu...lama2 tiang tu reput ma....


Gambar no 4 > ha...yang ni sama kes macam no 2...mama tido mana sedar kan...tau2 dah dalam kolam...bahaya ma...cepat mati...


Anak dara aku ni kan....potong stim nak berangan...baru je nak berangan...saje je tau....kalau bab anti klimaks memang no 1...hahahaha....nampaknya mama ni x leh nak feeling2 berangan macam Pengantin Baru la kakak ye...ada je yang dengki ni...tp kalau kakak berangan mama x kaco pun kan...

Huh...bila anak sendiri dah anak dara....soba yo la...


16 comments:

  1. hehehe pndi si anak takut2kan mama dia

    ReplyDelete
  2. Bahaya juga kalau bilik tidur pasang cermin yang orang boleh nampak ke dalam... :)

    ReplyDelete
  3. Semua cantik...nk join berangan jgk la...mana tau bole dpt mcm gmbr no 2.

    ReplyDelete
  4. wakakakakaka.......potong la kakak!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. semua serba serbi tak boleh kata anak dara!
    hahahaha

    ReplyDelete
  6. bila anak2 dah besar, gitu la..sama la mcm anak dara saya sorg tu..

    ReplyDelete
  7. Semua cantik ..Memang sesuai sangatla berangan .........

    ReplyDelete
  8. hihi...jauh fikiran anak dara akak....

    ReplyDelete
  9. hahahaha..
    mmg xleh bawa berbincang nie.
    alasan munasabah semuanya.

    ReplyDelete
  10. berangan jugak nak camni..kakak dania nak jugak tu agaknya.dah mama je nak, memang tu lah jawabnya..hihi

    ReplyDelete
  11. uhwaaa... pemikiran jauh dan mendalam cik adik kita.. hikhik! daebaakk. ada logiknya jugak tu kak

    ReplyDelete
  12. kalo de bilik mcm.nih xnk kuar dh...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah