Thursday, September 25, 2014

Lawak Petang : Mamak Punya Pasal....Apapun Takbleh!!!

Ajoi : Dey mamak ap password wifi kt sini ?
Mamak : Apa wifi ?
Ajoi : Ini kedai punya internet laa..
Mamak : Oo..itu macam kalu password dia tajupakale jugak..
Ajoi : Hah ??
Mamak : " tajupakale " .
Ajoi : Apa tu ??
Mamak : Aiyoo..awk tya password kn..tajupakale laa..
Ajoi : Password dia tajupakale ?
Mamak : Ya , tajupakale ..
Ajoi pun menaip T.A.J.U.P.A.K.A.L.E (ternyata salah)
Ajoi : Dey , mamak ap password dia ??
Mamak: Tajupakale la..sudah tanya banyak kali jugak..aiyoo
Ajoi : Ko bgi slah laa tu yg aku tanya balik..
Mamak : Mana ad salah tajupakale
Ajoi : Xboleh laa dey !
Mamak : Boleh laa..
Ajoi : Ko dtg sini tgok aku taip..(mamak tu pn dtg) kalo xboleh kepala ko aku taju !
Mamak : Aiyoo abg jgn mrah la..awk taip satu kali saya tgk (Ajoi pun taip)
Ajoi : Ko tgk aku taip T.A.J.U.P.A.K.A.L.E tgk , mana dapat !
Mamak : Dey , abg mari sini saya taip.. awk kasi tekan salah jugak .
Ajoi : Eh , yeke..kau tekan laa..
Mamak : Ini macam tekan la 7777 sambil keluar lidah .
Ajoi : " Ini Tujuh empat kali .. !! "
Mamak : Betul la saya cakap tajupakale .
Ajoi : $%#&$&* !


Kesian Ajoi.....






12 comments:

  1. adoiii...mamak ni..kono poie kelas bhso ni...

    jemput join segmen saya

    http://nurulasyikinmohdanuar.blogspot.com/2014/09/segmen-bloglist-cun-oktober-2014-by.html

    ReplyDelete
  2. hahahaha..ini memang lawak petang kang..pening layan mamak punya bahasa..haha

    ReplyDelete
  3. baru paham tujupakale.. dey mamak salah la..

    ReplyDelete
  4. hahahahaha hahahahahhaa pelik anak2 tengok I gelak.

    ReplyDelete
  5. SA.....akak dah terhinggut bahu menahan gelak kat opis ni tau...hahahahah

    ReplyDelete
  6. hahaha.. den pun terkono bilo baco ni.. adeh..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah