Friday, December 27, 2013

Jumaat Terakhir....


Tak sangka hari ni Jumaat yang terakhir kan....sedihnya nak tinggalkan 2013 yang penuh dengan kenangan....azam 2013 ada yg berjaya dan ada yg kena bawak ke 2014...
Vitamin 'B' seperti tiap2 tahun xde...kesian we olls tahun ni...takper la...mungkin ada hikmah...Iin future dapat vitamin yang lebih kan....
Semoga kehadiran 2014 nanti akan memberikan sinaran dalam hidup aku yang gelap gelita...semoga allah melimpahkan rezeki buat aku dan keluarga....
semoga allah melimpahkan kebahagiaan buat kami sekeluarga...jauhkan kami dari segala bencana mahupun sengketa...semoga allah permudahkan perancangan hidup baru buat aku...semoga allah bukakan pintu kebahagiaan buat diri ini dan si dia...
Amin....


***dah2...lama2 aku kat opis ni confirm makin byk ayat jiwang keluar...Happy weekend u olls...

7 comments:

  1. Replies
    1. Azam tahun 2013 sambung ke 2014..bole?

      Delete
  2. Bagi yang berkerja di Johor, ini merupakan hari jumaat terakhir mereka berkerja. Happy holiday!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah kan...x best la pas ni...nak2 adik SA

      Delete
  3. Semoga selamatlah segala-galanya.. Haha <3

    ReplyDelete
  4. Semoga berjumpa lagi diJUMAAT pertama 2014..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah