Wednesday, December 18, 2013

Ditangkap Berkhalwat Dalam Rumah!!

Dah kenapa kan...x de kerja lain...nak buat hal jangan la dalam rumah aku.....kecik besar kecik besar jer akau tengok mereka berdua ni.....


Agak2 la kalau nak mengawan pun kan....cari la tempat sembunyi skit...

Kalau korang la kan....hangin x?

HAHAHAHAHAHAHAHA......




15 comments:

  1. Amboi kak...sempat amek gambo lagi tu. Hahahahah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah ada depan mata..tangkap jer la..kang jabatan agama tangkap payah kan..hahahaha

      Delete
  2. hahahaha.. along ni lawak la.. ingatkan manusia mana berkhalwat tadi.. cicak rupanya.. haishh..x senonoh la cicak mengawan pun nak snap gmbr!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..bijak x? bijak x? letak title macam tu baru ramai naak klik..hahaha

      Delete
  3. Replies
    1. tutup mata ...kang tembel plak mata tu..hehehehe

      Delete
  4. haha... jadi pencegah maksiat ea...

    ReplyDelete
  5. hahahaha...apa lagi??mari kita rejam mereka dengan getah...hahahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. Ambik je lastik kasi tamatkan riwayatnya....hahahahahaha

    ReplyDelete
  7. hahahhahahahhaa tak senonoh punya binatang..

    ReplyDelete
  8. Tu nama nyer binatang pon ada nafsu.. Hahaha sempat sokeng yer.. Terbaekkk.

    ReplyDelete
  9. Tu nama nyer binatang pon ada nafsu.. Hahaha sempat skodeng.. Terbaeekkk

    ReplyDelete
  10. Hurmmm... nakal jugak yea cik SURIA kita nie...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah