Thursday, December 12, 2013

Moh Shopping Moh


Ada sapa2 x yang satu gang ngan aku giler beli kain?bukan gila la..just minat dengan kain Ela...
meh2 nak citer ni...JAKEL buat sales sampai 80% ye u olls...
sapa2 nak beli kain untuk raya tahun depan better terjah cepat... puasa bulan 6 tahun depan tau...bulan 7 dah raya dah..memang kena tempah awal2 ...x pasal2 jadi mcm aku...x sempat tempah pakai jer baju lama..baju anak aku duk beli yang siap sudah...tp tahun depan memang kena beli kain...xde nak beli yang dah siap de..anak dara aku ni makin tinggi...payah....
eh..citer plan tahun depan plak...hahahaha...
Korang kalau nak beli kain murah2 pi terjah Jakel tau....macam menarik jer...
aku bab kain memang jenis rambang mata...
NASIB la kan....



6 comments:

  1. boleh la pegi nanti, senang beli kain untuk raya awal2 kan :)

    ReplyDelete
  2. wahhh bagus2..
    kebetulan time gaji lak tu..
    sy pun sama la kalau bab2 kain ela nie..
    rambang mata hihi..
    tq sharing ye..
    memang kena terjah jakel nie..hihi

    ReplyDelete
  3. murah la sgt jakel ni...tpi hujung2 thn mmg jualan mega diorg sslu buat..mmg org tgu time ni utk borong kain

    ReplyDelete
  4. wah...mesti pack area situ nanti...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  5. kurang minat sangat...malas nak tempah :D

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah