Sunday, December 29, 2013

Cheesekut For mum's birthday

Assalamualaikum. ..hi u olls...happy Sunday. .korang sihat ari ni?
Xde apa nk update ari ni...just ttg birthday mak semalam...xde buat sambutan besar2..just mkn2 skit anak beranak....nak beli kek mak x nak...so Lisa buat Cheesekut....amenda cheesekut? Ntah la..aku oun x reti....pas tu kitorang ada masak ayam kampung...buat masak lemak cili padi...sodap.....


Cheesekut....hasil tangan dak Lisa...

Ini yang dh siap potong...

Sedap plak rasanya....aku bab baking2 ni aku x reti....tp Lisa ckp ni x yah bakar2 de...
Dh campur2..susun2...terus sejukkan dlm I
icebox....
Senang??? X yah la aku nak buat....
Confirm x jd punya....

10 comments:

  1. Sedap kan cheesekut ni...tp kalau order..boleh tahan jugak harganya walaupun x perlu dibakar..

    ReplyDelete
  2. pernah tengok orang buat tapi tak pernah cuba..

    ReplyDelete
  3. wah.. sedapnya... teringin juga nk buat sendiri...

    ReplyDelete
  4. sedapnyer.. untung ade lisa nak buatkan.. hihi (:

    ReplyDelete
  5. sedap tau chesskut ni.nak buat pun sng..betul tu lisa kata tak payah bakar,susun2 masuk peti ais dh keras bley potong..:)

    ReplyDelete
  6. Wah sedapnya... Tak pernah lagi try buat. Sharela resepi. Hehe...

    ReplyDelete
  7. ada resepi tak...nampak macam biskut coklat...

    ReplyDelete
  8. Perghhhh bak sikit....bleh?haha

    ReplyDelete
  9. cheesekut sedap kak..
    ala, try buat mesti jadi la

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah