Tuesday, December 17, 2013

Throwback Sarawak November 2013 > Sepinang Sari Cafe & Restaurant


Macam yang aku janjikan...ni la kedai mee kolok tuh...nampak kedai nyer biasa jer...tp memang ramai yang menjamu selera kat sini...pengunjung dari Semenanjung dan jugak tempatan...


 Akak ni malu2 bila nak amik gambar dia..nampak x mee yang dalam tempat kaca tuh...
 atas tu antara bahan2 yang ada...
 nak masak senang jer..celup2 je...letak sup panas...haaaa
besen biru tu tauge dan bekas putih tu daging lembu...

Harga untuk semangkuk mee kolok a.k.a mee sapi adalah RM7.90...kalau x salah la....

korang kalau nak datang sini...macam yang aku cakap..Isnin diorang tutup...kedai ni bukak dari pagi sampai kul 8malam ke 9 malam macam tu...
sedap weh mee kolok ni...ada sesapa readers aku dari Sarawak?
jom bawak aku pi makan mee kolok lagi jom.....

3 comments:

  1. owh. kat sarawak rupanya.. mcm jauh jer nak pegi cari.. hihi...

    ReplyDelete
  2. Yeahhh...mee kolok nie memang sedap... dah penah cuba makan campur sate...lagi best tau

    ReplyDelete
  3. tak sampai sana lagi.....sedap ker mee kolok tu...?

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah