Friday, December 20, 2013

Bila Atuk Dah Geram

Tuan rumah blog cuti ari ni...x larat...so aku dah siap buat publish entry untuk korang...supaya korang x boring...


Korang tengok...korang tengok....Abah aku ni ada satu habit tau...asal nampak cucu yang kecik2 di amik..di dukung pas tu peluk geram kuat2..sampai menangis melalak diorang..
ni antara mangsa la ni...si Amir..anak bongsu kakak sepupu aku..anak yang ke 7 satu2nya lelaki...tu pasal jadi pujaan...yang lain semua perempuan kan...ko tengok Amir dalam cubaan nak melarikan diri tu...comel kan?

Si kembar kat rumah hari2 jadi mangsa... ;)


4 comments:

  1. ni sama ngan abang saya suka nooo peluk geram gaya gini....suka nyakat anak2 buah..

    ReplyDelete
  2. hahahaha mmg atok2 suka gitu lah kak.kannnn!

    ReplyDelete
  3. Comel aje atok ngan cucu posing peluk-peluk geram macam ni :D

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah