Thursday, December 5, 2013

Lakonan Semata Mata2


Tengok la anak buah aku ni ha.....nampak macam mesra....tp lakonan aje eh....
Bukan boleh dekat ni....manjang tarik rambut je...


Sayang sgt le ni....


Gambar yg ni sweet. .


Eh ni lg sweetla....

Abaikan keadaan rumah yg kurang menarik...dinding tu semua hasil seni diorang..
Hahaha...
Adat la bila anak dh besar plus nakal kan....


21 comments:

  1. memang sweet... hhee... buda mana yg tak bergaduh... tanda sayg tu...

    ReplyDelete
  2. cumillll lah budak kembar ni ..gaduh2 sayang tu...hehe

    ReplyDelete
  3. Hehehehe~ Comelnya twin ni kak. Suka tgk keletah diorang. Mmg akak ke yg suruh diorang posing mcm ni?

    ReplyDelete
  4. dah boleh bawak pergi casting dah nie..hehehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Casting??? Depan ibu diorang boleh la...depan umum....x tau plak...

      Delete
  5. alahaii comelnye.. sweet hape.. biasalah mesti la gadoh2 gak.. tp syg tu tetap syg.. nama pun adik bradik...

    ReplyDelete
  6. samalah dengan kembar saaya.. berlakon dlm gambar ajer mesra..tp yg kenyataan ni..allah...memang tak tahan..suara jantan mumy pun keluar gak

    diaornag dah 2 thn 6 bln.. tahun depan dah 3 tahun...rasanya sebaya dengan kembar lisa kan? lisa bersalin bulan 5 sy bulan 6

    ReplyDelete
  7. biasalah budak2...bila tak jumpa rindu-rinduan...bl dah jumpa..gaduh-gaduhan...hehehehe

    ReplyDelete
  8. ala dah namanya pun budak,ada masa baik,berpeluk la camgini,mai time gaduh tarik2 rambut..tu yg meriah tu..:)

    ReplyDelete
  9. Alahai, sweetnya. Macam sopan gitu... tapi pantang dekat rupanya ya :)

    ReplyDelete
  10. biasalah tu...gaduh2 ..orang tuapun macam tu apa haha

    http://www.suterablogger.com

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah