Tuesday, December 24, 2013

Suriaamanda Lari Dari Rumah!!!!


Seharian xde entry ari ni...giler sibuk aku....sibuk dating....Muahaahaaa
Apa kess ngan tajuk  dan gambar..lari dari rumah????
Xdde makna...aku selalu balik Seremban kan..menimbun baju kurung kat rumah Kepong...semak plak mata memandang...tu yang bawak balik ke Seremban semula..
Xdenya nak lari dari rumah..ingat aku budak2 hingusan..sikit2 lari dari rumah..
Esok cuti kan...ho..ho..ho...korang ke mana?
Aku lepak rumah la kot..adik aku nk buat cubaan mee kolok....esok nak pi pasar cari daging..x jadi kalu...amukan di situ...

12 comments:

  1. tu blom pape lg.............. sikit je tu

    ReplyDelete
  2. fes time dengar mee kolok ni... nanti up la entry yea...hheee

    ReplyDelete
  3. Semoga berjaya masak mee kolok....hehe

    ReplyDelete
  4. jangan buat hal nak lari rumah pulak kak long divas hahahaha..
    eee bestnya nak buat mee kolok.. yer lah cuti pun sehari je kan.. so lepak rumah buat makan2 pun syiok jg =)

    ReplyDelete
  5. den kerja esok , wife pun kerja...

    selamat bercuti yer...!!!

    ReplyDelete
  6. Esok krimas...duduk rumah layan cerita2 krismas..hahaha

    ReplyDelete
  7. larat ke SA nak lari dr umah..

    ReplyDelete
  8. tajuk entri kasi gempak betul. lol!

    ReplyDelete
  9. Mak budak lari dari rumah ni lain macam aje bunyinya :) Ni nak tunggu resepi mi kolok yang bersambung nih.

    ReplyDelete
  10. hopefully by time sy komen nie SA dah selamat balik ke kota yang penuh pancaroba ini...hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah