Wednesday, December 11, 2013

Langit Jingga..Matahari Terbenam..

Sebelum gerak ke hotel petang tu....petang ok..walau nampak macam dah malam tp masa ni kul 6.45 petang..kagum tengok langit yang indah...Subhanallah indah sungguh ciptaan yang maha Esa...


Langit jingga...matahari dah terbenam...x sedar masa tu...leka bergambar...


muncul pulak sang bulan...ini je yang berjaya aku close up..


Sang mentari melabuhkan tirainya.....

Sayang betul aku x sedar sunset kat situ..cantik sangat2...kalau x dah boleh tembak dah...inipun Dania yang ckp...eh mama..itu matahari nak terbenam kan....bukan nak terbenam Dania oii...dah terbenam dah pun...mama x sempat nak snap pic....

Lately aku suka snap gambar2 keindahan semulajadi...kenapa erk?adakah faktor umur?
hahahahaha....
Bab merepek no satu...alahai...umur cuma angka jer kot....ayat nak sedapkan hati...


7 comments:

  1. masyaallah..cantiknya bumi Allah kan..

    ReplyDelete
  2. subhanallah indahnya ciptaan Allah

    ReplyDelete
  3. cantiknye kak..dulu masa kecik2 penah gak tgk situasi mcm ni, pastu nangis sebab takut langit jadi oren..hehe

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah