Monday, December 2, 2013

Wrestling Girls...


Ni la kerjanya dua sepupu ni malam tadi...biasa kakak duk kacau salah sorang....ni si adik plak kacau kakak siap wrestling2 bagai....pandai plak geletek kakak.....


Tgok la tu....bukan main lg...siap ada bunyi iyarkhhhh ...yah...yah.....


Tangan lg sebelah geletek kakak.....

X padan kecik nak main ngan org besar....sib baik kakak jenis melayan....if x...
Ada gak yg sentap xde sapa nak main dengan dia....ada si kembar tu...riuh sebuah rumah...
If xde sunyi sepi....dengar suara atuk je la duk ngusik si kakak.....
Atuk pun kuat nyakat jugak.....


11 comments:

  1. adik beradik mcm ni la slalu nya.. tak gduh tak mesra org kta ^_^

    ReplyDelete
  2. Hahaha.sabor jela. Mesti syok la tu dok gusti

    ReplyDelete
  3. mcm tu la kat rumah zie.. tp kalau mai angin depa gaduh, sekali dgn ibu masuk campur.... hahaha

    ReplyDelete
  4. Gaduh2 mesra...itulah memeriahkan suasana, jika tiada....sunyi pula

    ReplyDelete
  5. waaaahhhh... wrestling manja gitu,.. best laaaaa

    ReplyDelete
  6. Salam ziarah ya, kalau ada rakam, mesti boleh dengar bunyi iyarkh tu..hehe

    ReplyDelete
  7. Dah macam Bellator MMA nih. Kakak tu terpaksa ajelah mengaku kalah dalam keterpaksaan. Takkan nak menang dgn si kecik pulak :)

    ReplyDelete
  8. Kecik-kecik tak apa..jangan sampai ke besaq..hehehe nanti gaduh betui2 jadinya

    ReplyDelete
  9. Wahh ganas gak ekk diorang ni bermain..haha

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah