Tuesday, December 10, 2013

Menu Ikan2 Fresh Di Hari Sabtu...

Walau keletihan Sabtu lepas..tetap kena masak dan tetap kena makan tengahari kan...letih macam mana pun mata tetap terjaga awal...padahal tido dekat2 kul 4am...Angah pagi tuh dah buat sarapan dah...
pas tuh baring2 golek2..mak abah ajak pi pasar sikit punya malas nak pi...pasal tuh aku kempunan x dapat beli ikan segar utk bawak balik Kepong...


Sup sayur bayam + cendawan+ fish ball


ikan cencaru masak pindang lauk untuk suami Lisa


Ayam goreng untuk bebudak kecik...mak budak pun balun jugak..seksi plak ayam ni...


ikan kembung goreng...sedap..manis....


ikan kerapu masak kari....

Alhamdulillah rezeki di hari Sabtu...sedap makan walau lambat sikit...selalu org makan tghari kul 1...kitorang makan kuk 3..hahahahha....gara2 meka2 yang pi pasar lambat balik....
aku plak mood konon nak update citer Sarawak...tp sebab keletihan..penat giler...x bukak pun laptop...
ye...ye...aku tau aku hutang citer Sarawak...sabar2 eh..nanti aku buat throwback...hehehhe...
Macam bagus je....ada ke yang nak baca Throwback dari aku??
tetiba nak bajet retis....


9 comments:

  1. Ikan segar kak, manisnya lain macam. Yummeh!

    ReplyDelete
  2. wow.... tak penah rasa ikan kerapu masak kari lagi nie.... nak kena mintak tester skit nie...

    ReplyDelete
  3. den hanya makan ikan kurang tulang seperti tenggiri dan pari , den fobia dengan tulang ikan...huhu

    ReplyDelete
  4. sedapnya.. memang seksi la ayam goreng tu.. hewhew... saya tergodaaaaaaaaaa....

    ReplyDelete
  5. ayam goreng tu bkn seksi je..seksa tau kty tgk
    macam sedap je ..macam nak telan je..laparr

    ReplyDelete
  6. Lewat makan pun kalau dah macam ni lauk-pauknya, mana boleh menolak gitu. Memang sungguh seksi ayam itu, bukan kanak-kanak aje, mak budak pun leh tergoda. Part paling memikat memanglah drumsticknya :)

    ReplyDelete
  7. Perghhh ikan kerapu masak kari tu yang sodap nih...haha

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah