Friday, December 13, 2013

Throwback Sarawak November 2013 > Gua Angin

Alang2 dah sampai kat atas tu kan....jom la kita tengok apa yang ada....mana tau jumpa harta karun Ahmad Albab ke kan..hahaha...merepek di siang hari ko kan....


Batu2 yang terbentuk akibat hakisan dan titisan air....ko nampak setanggi atas batu tuh....penin ar...


seram tengkuk tetiba nampak patung buddha dalam tu...

 one more..

ni gambar kat bawah tu...abah sporting betul bergambar....sebenarnya banyak gambar abah....x kan nak tepek semua kan...


dia ni gambar dia sumer cantik2...bukan dia yang cantik ok...


 cantik gambarnya sebab aku yang amik...hahahahahha


tetap x leh lawan si cantik aku yang ni kan.....

ok tamat kat gua angin pertama ni...esok aku upload gambar kat pintu utama gua angin yang sebenar.....
naik muntah dah aku nak type ngan nak pilih gambar ni....gambar beribu ngko....lom dari kamera kecik aku lagi tu....korang sabar la yer sebab trip Sarawak ni memang panjang....aku selit2 kan jugak dengan citer lain nanti...ni aku tgh bosan sebab anak dara aku kat Bukit Merah Laketown Resort ni....kalau bosan ngan citer Sarawak ni korang klik butang X yang kat atas tu...hahahahahaha.....


2 comments:

  1. Wahhh seronok nampaknya..ehh ada patung ekk..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah