Wednesday, December 4, 2013

Busuk Hati or dengki????


Tgok dari gambar first sampai last...korang rasa si hitam ni busuk hati ke dengki?
Maybe itu cara dia approch si putih kot?
Haha...siyes lawak....
Eh korang mkn apa ari ni?
Aku mkn sup ayam je....buat sendiri....makan sorang2....tekak tengah x sedap so hirup sup...Nyamannnnn.....


14 comments:

  1. mungkin dia saje nak kacau yang putih kot...hahaha..arini perut masih lagi tak berapa sihat jadi makan nasi ngan sup daging her untuk lunch tadi..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama la ngan SA tp masak sendiri...sup ayam....get well soon ye..

      Delete
  2. hari ni makan megi telur... ;p

    ReplyDelete
  3. Nasib binatang... Tapi mgkin cara dia nk ngorat kot.. Hehe

    ReplyDelete
  4. Saja tu... Tak suka tgk si putih senang. Hehe....

    ReplyDelete
  5. nak edjust le tew. pastu saja dok mendengki

    ReplyDelete
  6. Hehe...gurau-gurau manja tu. Salam kenal Suria.

    ReplyDelete
  7. Eh, mana pergi si Putih tu? Ini kes dengkilah tu.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah