Tuesday, December 10, 2013

Throwback Sarawak November 2013 - Konvo

Cubaan menggunakan DSLR lagi...macam biasa anak dara aku la jadi model kan...tunggu mak abah x kuar2 lagi dari dewan..aku plak memang dah bosan giler..dah merayau kat macam2 tempat dah..last2 lepak gerai...makan dan minum..sambil tunggu sambil shoot gambar...


Amboi...senyum manis x peduli orang duk pandang2..


one more...


Gerai2 yang ada kat situ...


Graduan dan ahli keluarga masing2...


Dania bagi acu bouquet flower....bagi kiss sekali...tahniah Acu..


ciuman buat Mak...ke dari mak untuk Acu...


Ucapan dan ciuman tahniah dari abah


adat la anak bongsu...sumer nak cium...cheh...


ramai giler time ni..semua pastinya tengah happy


Family photo..x perasan plak dinding tu sama kaler ngan baju maka abah...tenggelam mak aku....


Acu dan mak...

Jelas terpancar wajah mak yang tengah kepenatan...giler x penat..mak plak masa tu baru elok sakit...
lama giler kot dlam dewan yang sejuk giler...mak cakap dah la masuk dewan memang kena naik tangga yang tinggi...xper la mak...lepas ni xde dah masuk dewan mana2...dewan untuk majlis perkhwinan kami jer plak nanti...hahahaha.....gatal...
sambung lagi la ye....aku walau bos xde...aku bz sebab bos tinggalkan banyak amanah ni....( boleh x bagi alasan macam ni?)



6 comments:

  1. beutifull ;) hihi

    follow blog saya juga yaa

    ReplyDelete
  2. Dinding tu boleh dijadikan gambar studio kann. Heee

    ReplyDelete
  3. tahniah untuk acu...cantik acu...

    ReplyDelete
  4. Wahhh seronok kan..rasa lega jer bila dah lepas konvo ni..hahaha

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah