Thursday, December 19, 2013

Souvenir From Sabah...


Dah sampai dah yang di tunggu2...souvenir dari KAK NGAH DIVAS....tgh leka2 buat kerja..tiba2 datang dispatch bagi envelope...mula2 macam pelik..sapa plak bagi..pas tu terpegang sesuatu terus eh...mesti yang Zaza ckp ari tuh...cepat bukak....


Tadaaaaaa......apa zaza tulis korang klik la gambar tu eh...yes dear..do hope our friendship strengthen forever and ever..


Nampak keychain comel tu???


dah selamat tergantung dengan kawan baru jugak tu..dari Sabah jugak....

Special thanks to ZazaMyMoon..Nanti kita coffee2 comolot eh...x sabar nak jumpa..kena tunggu adik divas abih pantang...

Kita kasik gempak.....pssttt..katanya nak karok kan...

16 comments:

  1. Replies
    1. haah..sgt2 comel macam tuan yang bagi tu jugak..

      Delete
  2. zaza tu junior saya tau. hehehe... kim salam kat dia eh

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh yer ker...nanti i wassap dia i bg tau eh..

      Delete
  3. cute sangat keychain bunga raflesia tu...

    ReplyDelete
  4. weeeeeee... comel... saya pon dapat gak dari kak zaza ^_^

    ReplyDelete
  5. yeayyyyyyyy dah sampai akhirnya utk kak long diva tersayang...
    malunya I siap buat entry lagi hehehe...

    I love you SA.. tak sabaq nak coffee2 & karoks.. mesti harok hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah dah sampai semalam....saje x bagi tau...bikin surprise....

      Delete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah