Monday, May 5, 2014

Daily Job Moods at Works..

Assalammualaikum u olls...
Lambat bersiaran sebab aku tengah panas hati...mendidh2 darah ni...letih nak hadap orang yang x faham bahasa...

mood aku today adalah yang no 1...

ni buktinya....

Aku memang tengah muka ketat ni ha....memang mood aku menjunam...jatuh ke gaung...pagi2 semangat datang kerja...tapi disebabkan ada KADUK NAIK JUNJUNG...makanya aku stress giler dah ni...

Aku ada banyak benda nak citer ngan korang...but slowly la...aku tunggu mood aku mari jap lagi....

stay tune....


8 comments:

  1. ala nape ni long....cool okey...jgn masam2...kang ilang comey kang heheeheh

    ReplyDelete
  2. wah....wah.....itu muka masam ehko yer.....tak masam pun....tak kelat pun.....cer tarik lagik....biar gerun sket musuh2 ko....ahakz......ahakz...

    Cepat le citer....apa ke hal nya

    ReplyDelete
  3. relakskan diri dulu yer ...

    ReplyDelete
  4. SA....need someone? Nanti pm la Umi Qi kt FB...leh lepaskan masalah yg melanda tu...kadang2 bila kita bercerita masalah pada kawan2 leh lega sikit...SA xmo la sedih...risau Umi Qi...huwaaaaaaa

    ReplyDelete
  5. Mood ketat x blh layan sgt sbb berdepan dgn client a.k.a anak murid.. Kna senym sokmo..

    ReplyDelete
  6. mmg stress kalau kt opis ada org yg berlagak mcm bosses..
    rasa nak tumbok je muka diorang tu!

    ReplyDelete
  7. hahahahah rileks2
    jap je tu..jgn stress2 k

    ReplyDelete
  8. tak sama pun dgn muka mood isnin. macam thursday.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah