Sunday, May 11, 2014

Caner nak Sembelih ni???

Baru ingat nak sembelih ayam untuk Mother's Day.....

Tapiiiii!!!!!!!

source from FB

aik....apa dah jadi ni...wujud ke ayam macam ni?
Klau Wujud macam mana nak sembelih ni? nak baca ayat apa nak sembelih ni sebab ada 2 kepala..
haa...cer citer...cer citer....


7 comments:

  1. Kalau ada pun tak hidup lama ni. haha. Kalau ragu tak yah sembelih.

    ReplyDelete
  2. uik, betul ker ni? real ker ni? hahahaha...

    ReplyDelete
  3. haha.. pengaruh catdog la ni agaknya

    ReplyDelete
  4. Eiii akk x berani tgk org sembelih ayam. Dulu ms kecik kecik sll tgk org sembelih ayam ni kat kg.

    ReplyDelete
  5. haha ini mmg rare!!!
    tak mungkin kot wujudnya ayam mcm ni..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah