Friday, May 23, 2014

Update Qhaira Lagi...

Qhaira sekarang dh officially my mum jaga...mommy dh start keja dah....bygkan 2 bulan berkepit dengan mommy...kesian skrg duk ngan uwan...mula2 mmg mencari jugak mommy dia..lama2 ok....dia kan susu badan...bila mommy keja kena minum susu botol..samada susu yg mommy dh siap pam atau susu formula.....pandai dia x nak minum botol...dh biasa direct kan...dalam x nak tu minum jugak la...dah lapar kan......


Hi aunty....hi uncle....


Sekarang dh tido kan dalam buaian..dalam babycot x nak  dah....dh dapat tido buaian ni lama skit dia tido...kalau x mmg sekejap2 je tido sebab kakak kembar kacau...
Pas tu kakak Adeliya berebut nak buaian pulak....aduhai.....
Sabar jer la kan....

**abaikan entry aku yg x kemas sebab update dari hp...huhu...


12 comments:

  1. Takpe, berpisah dgn mommy pun, duduk dgn uwan...nenek sendiri. Nenek mesti la jaga dgn penuh kasih sayang. Betul la... baby suka tidur dlm buai. Lama kalo tidur dlm buai.

    ReplyDelete
  2. bam2 sgt Qhairaa ni.. nak cubit2 pipi !=D

    ReplyDelete
  3. Dah besar ye ... makin comel :)

    ReplyDelete
  4. aloh aloh aloh...comel nyerrrr!~

    ReplyDelete
  5. comelnya..
    baby saya pun sama jugak sis, tido dlm buai lama sikit.
    kalau kt babycot tu, kejap je dah bangun

    ReplyDelete
  6. mata dia mmg lawa..
    ikut sapo ler tue

    ReplyDelete
  7. Comeynye. Mulut tu geram. Eiii

    ReplyDelete
  8. Comeynye. Mulut tu geram. Eiii

    ReplyDelete
  9. Assalam.. eiii comelnya.. rasa mcm nak picit2 idung.. :D

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah