Thursday, May 22, 2014

Timbang Rosak.....


Penimbang berat badan kat Klinik Bakti Sentral ari tu memang nak kena campak keluar tingkap...aku jadi stress bila aku timbang berat badan...berat aku 59.5 kg...Whatttttt!!!!!!dari 52kg naik begitu punya banyak.....dah kenapa kan...aku beria ia diet... 5 hari memang x makan malam...sarapan aku jaga...makan tengahari xde la melantak...minum air suam banyak...sampai demam2 aku dibuatnya...bila timbang kat tempat lain...berat aku maintain 54kg...cisssss...bedebah...dah la ari tu aku tanya Doktor Taufik tu...timbang u kat depan tu rosak ke,..dia ckp ok je sambil gelakkan aku....ngok ngek...memang rosak!!!x leh caya....
x pasal2 aku risau berat badan aku naik....kejam tau...kejam.....

Tapi kenapa kawan2 opis cakap aku dah BULAT??????

memang STRESSSSSSSSS..........

10 comments:

  1. penimbang ni saje je nak usik akak tu...hahah

    ReplyDelete
  2. rasanya nampak makin susut tapi tak taulah kannn.... hik hik hik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nampak makin susut bila tu dik...haha...

      Delete
  3. Doktor Taufik 'i cover u' ke? Heheh. Selalu pegi situ jgk kalau dah tak tahan sgt demam bila dah sampai ofis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah la doc I cover u...cukup sng dua nk bg mc...tp kena betul2 sakit la...

      Delete
  4. Aik... Hehe.. Terima je lah kenyataan kak.. Hehe

    ReplyDelete
  5. stresss jugak ni kalau cepat betul naik..huhu

    ReplyDelete
  6. Nak gelak pulak rasanya bila tengok SA stress berat naik. Jangan marah ye...

    ReplyDelete
  7. Digital ok kot sbb yg jenis jarum nombor dia selalu lari2.. tension aih

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah