Tuesday, May 27, 2014

Hantaran Kahwin or Bertunang Ikut Kemampuan....


Sakit perut aku gelak tgok gambar yg kawan aku hantar thru whatsaap ni...
Boleh eh buat hantaran ikut kemampuan mcm tu...kalau aku punya la mmg menangis air mata darah aku dibuatnya...tp kira kreatif la jugak erk sapa yg buat gambo ni...
Penat aku gelak...
Korang yg lelaki jgn buat mcm ni tau untuk bakal tunang or bakal isteri...
Kesian....satu keturunan x abis gelak nanti...mmg jadi sebutan nanti...
Tapi ada jugak yg bg hantaran helmet kan....tp bukan la helmet mcm dlm gambar tu..
Pernah tgok la org bg helmet fullface...selipar jepun tu mcm melampau sgt plak kan...
Sampai sekarang x abih gelak lg....

16 comments:

  1. hehehe kreatif apa hantaran tu SA....dikenang sepanjang zaman...kihkihkih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sampai cucu cicit berkata2 nanti kan...hahaha...

      Delete
  2. Replies
    1. Kalau la ada yg buat..x tau akak nk ckp apa dik...

      Delete
  3. xmenahan..selipar jepun tu..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa...tau x pe...tu yg buat gelak tu...

      Delete
  4. nak wat cammana kak..nak kawin tapi ini jer yang mampu...hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. X mampu pun agak2 la Lan oiii....x kan nk bg hantaran yg mcm tu....golak bosar semua org...

      Delete
  5. Jimat belanja... Lpas khwin x yah pikir nk beli apa dh...

    ReplyDelete
  6. Tahulah ikut kemampuan tapi kalau macam ni gayanya lebih baik tak payah bagi hantaran. Bagi duit ikut kemampuan dah cukup :)

    ReplyDelete
  7. Selipar jepun paling melampau. Heheh.

    ReplyDelete
  8. adoii..memang terbaik hantaran ni..memang kegunaan sangat..nak gelak pun ada..tapi kira okay idea ni

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah