Friday, May 16, 2014

Sengal2 Kena Inject montot....

Aku mc hari ni uolls....doktor tu jahattttt dia bg injection kat montot....sakit gile....
Mintak cucuk kat bahu dia ckp nanti tgn x leh gerak...dh tu cucuk kat montot leh senang gerak la....tinggi demam aku 39.7 sebabkan tonsil....last aku kena sampai warded October last year..


Ooo..kat tv3 pun ada cawangan....

5 jenis ubat utk 5 hari....

Hope aku x diserang batuk....

Kalau la kena batuk dan selsema gerenti aku kena amik gas...koman2 pun masuk ward lg....Malas nak duduk ward sebenarnya...harap2 x berlarutan....
Doakan aku sihat eh korang....



12 comments:

  1. byknya ubat... kifarah insyaAllah...redha je

    ReplyDelete
  2. teruk batuk ke?
    kita batuk sampai muntah2..tp x pernh dpt mc..aduh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kejamnya x dpt mc...lom batuk lg...harap2 x batuk

      Delete
  3. moga cepat sembuh kak..
    jaga pemakanan..susah gak kalo batuk..

    ReplyDelete
  4. inject kat m***** boleh gerak ke tak ni?hehe..kelakar ayat akak tu..harap² xde la berlarutan sampai masuk ward..Akak rehat secukupnya dan makan ubat nanti cepat baik ye :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sakit sebelah kiri....kat pilah dh ni fiza...hihi

      Delete
  5. Hehehe...teringat dlu sy skit kne inject kt montot

    ReplyDelete
  6. Moga cepat sihat... Dh bsr2.x kna cucuk montot dh.. Hehe

    ReplyDelete
  7. alamak cucuk kat montot ke uols
    dah besor2 pun kena cucuk montot ea
    tu yg cocok tu laki ke pompuan..haiiiii
    semoga cepat sembuh ok

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah