Sunday, May 18, 2014

Usah Di Tanya..Doakan Aje..


Kalau x nak kawan2 anda kecik hati dengan anda....usah di tanya....malah doakan la saje...
Moga cepat jodohnya...

So sapa2 yang selalu tanya aku tu...buat2 la berenti tanya....insyaallah ada jodoh aku nanti..cepat atau lambat aje...kan?

**kalau rasa dh lama x kena lempang...boleh je nak selalu tanya...erk....**

15 comments:

  1. Either diorg trlalu syg dgn kita or trlalu busy body takpun terlalu xde keje..huhu..

    ReplyDelete
  2. bila nak belanja makan boleh tanya? :D

    ReplyDelete
  3. kan... sebok tanya tanya, bukan nak tolong.

    ReplyDelete
  4. salam

    mungkin ambil berat sangat kott
    ada masa & pekara boleh
    dan ada yang tak boleh kannn

    ReplyDelete
  5. setuju tu.. moga dipercepatkan jodoh kawan2 sy...

    ReplyDelete
  6. soalan sensitif bagi sesetengah orang

    ReplyDelete
  7. amboii garangnya nak lempang! hehe
    InshaAllah. jodoh tu rahsia Allah.
    semoga SA dicepatkan jodoh.. InshaAllah

    ReplyDelete
  8. Jangan di tanya tapi doakan yang terbaik :)

    ReplyDelete
  9. Betul2..org kite nie mmg xkan abis dgn soalan2 gitu..soalan yg xkan ade penghujung..

    Jodoh tuh kan rahsia Allah..;)))

    ReplyDelete
  10. betul kak..especially kat makcik2 kepochi kat kg tu..hahahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  11. Ramai dah dah makin faham pasal sentitifnya isu bila nak kawen, bila nak dpt anak ni. Tapi masih ramai lagi yg tak sensitif dan tak jaga hati org.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah