Saturday, May 10, 2014

Stroller Maroon For Qhaira..

Yeay...Qhaira dapat hadiah lagi..amboi murahnya rezeki...kali ni hadiah dari Uwan, Atuk dan Acu...complete dah semua kan...Qhaira dah dapat stroller..cantik kaler stroller tu...

 elok selesa je dia duk dalam stroller tu tau...eee...geram tengok Qhaira...buat mama rindu la...
 yang paling seronok pun si kakak Adeliya ngan Aressa la kan....
 cantik comel...abaikan rumah iolls yang tunggang langgang tu eh...
tgok stroller ni terus terasa mcm nak beranak lagi...eh....

Dulu Dania punya stroller aku sedekah kat kakak sepupu yang anak dia ramai tuh...hehehe...babycot pun sama..hehehe..sebab tu Dania jadi sangat pemurah sekarang...asal ada je baju or apa2 la yang dia dah x leh pakai...semua sedekah kat orang...ye la..x jangka plak tetiba ada adik2 sepupu ramai kan...
ok apa sedekah dari buang begitu saje...

9 comments:

  1. comel lah.. jarang nampak stroller kaler maroon
    betul2 dari buang je baik bagi kat sepupu secara turun menurun
    Khairine x ramai sepupu ppuan so baju2 dia semua I bagi kat kawan2 I punya anak.. mostly kawan2 I semua anak2 ppuan..
    baju2 danish x kisah sgt sbb ramai cousin lelaki..

    ReplyDelete
  2. cantiknya stroller..bestnya qhaira dpt macam2..murah rezeki..same goes to dania kan..klu jenis pemurah ni mmg murah rezeki

    ReplyDelete
  3. amboi tgk stroller terus nak beranak lagi
    sabo2..kawin dulu ok hahaha
    mmg comey stroller qhaira ni ni..mmg sesuai dengan dia hehe

    ReplyDelete
  4. seriusss.. comel nya strooller tu.. tp bby qhaira lagiiiii comel !!! =D

    ReplyDelete
  5. comei stroller dia.. wrna maroon...

    ReplyDelete
  6. cantik stroller tu..betul...
    sedekah lebih baik kan..dapat jugak pahala..

    ReplyDelete
  7. mmg elok la kalo yg dah tak pakai tapi maish elok tu kita beri kepada org lain. Macam adik ipar saya, brg2 anak dia mcm car seat, stroller, dan mainaan2 dia bagi je kat luth. Pastu ni bila dia dpt anak baru, kiterang pulangkan balik yg mana dah luth takleh pakai tu. Turun temurun gitu.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah