Wednesday, May 14, 2014

Amalan Sepanjang Masa

Sebelum tido ayat 3 qul ini menjadi amalan selain ayat qursi


Banyak khasiat amalkan ayat2 ni...baca sepanjang masa di dalam hati...
Elakkan dari sebarang gangguan sebab lately aku sering terjaga tgh2 mlm dan x boleh tido sampai ke pagi...Alhamdulillah sekarang dh kurang terjaga dan dh x di ganggu..
Mistik menghantui diri Ini bila tiba pukul 3 pg je...terasa hujung kaki di sentap sedangkan tiada sesiapa pyn dlm bilik...kejadian sejak 2 bulan kebelakangan ini di rumah sewa...
Aku x nak bising2..just hadapi sorang2...abah ada cakap
Xde besarnya dia dari Allah...
So no point nak rasa takut....amalkan aje ayat2 tu....
Insyaallah tiada gangguan....
Kita berusaha kan....

7 comments:

  1. Terima kasih SA untuk perkongsian ini. :)

    ReplyDelete
  2. betul tu..bagus amalkan ayat 3 kul nie sebelum tido..
    baca sekali dengan ayat kursi...
    moga diri kita dilindungi

    ReplyDelete
  3. Kadang2 terbabas jugak baca sbb dah terlalu kepenatan ;p

    ReplyDelete
  4. alamak ye ke long...lieya bace plak yg seram....

    hope along tak diganggu lagi...kalo ade ayat2 alquraan boleh pasang buat teman mase along tdo...

    ReplyDelete
  5. Nice sharing... Smbil2 nk tido tu kn... Baca diam2 dlm hati..

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah.. smmemang nya bmanfaat =)

    ReplyDelete
  7. byk manfaat klu kita amalkan 3 qul ni..
    lena tidur

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah