Tuesday, May 20, 2014

Time Susah Takde Sapa Tolong....


Quotes di atas mewakili aku....yea...aku lebih mempertaruhkan mencari rezeki dari kebahagiaan diri sendiri ...
gila ko...besar kot tanggungjawab aku..banyak kot mulut nak kena suap kan...
so x yah cakap banyak ..kena sedar diri...usaha dari sekarang...

Klau kita susah ada yang nak tolong ke?

Cer citer...

14 comments:

  1. setuju, saya juga sentiasa berusaha cari income utk saving,sebab sy sedar tak siapa menolong sy dikala susah..Allah sj tempat mengadu.

    ReplyDelete
  2. sebaik baik kawan ni.. susah sikit2 je dorang nak tolong cuba terlentang tertiarap tak boleh bangun, family jugak la nak tolong.

    ReplyDelete
  3. untuk saya plak saya rasa tak sesuai. Sbb setakat ni alhamdulillah bila susah, ramai je yg tolong. :)

    ReplyDelete
  4. True..kita susah sok ramai yg lari..maka kita jagalah diri sendiri :-)

    ReplyDelete
  5. ceciter..sapa nak tolong.. tapi sentiasa jgn lupa untuk tolong orang dalam kesusahan..

    ReplyDelete
  6. kty setuju sgt
    lagipun baik kita berdiri atas kaki sendiri
    dari suka meminta2 ..jadi baik kita berusaha dan bekerja selagi mampu ..
    dan kita tak menyusahkan orangkan ..

    ReplyDelete
  7. Setuju sgt dgn quote akak.. susah senang kita sendiri yg tanggung kan sebab kita nie superwoman. .yeayyyy clap2...=D

    ReplyDelete
  8. usaha selagi masih hidup dan mampu dan jika mampu, hulurkan bantuan kepada yang memerlukan :)

    ReplyDelete
  9. yeahhh apa2 pun diri sendiri jugak yg kena tolong diri sendiri..

    ReplyDelete
  10. Betul tu.. Tlg tgk ramai la kn..

    ReplyDelete
  11. Setuju sangat-sangat. Orang pandai mengata aje, bila susah dibahu kita sendiri terpikul segala beban.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah