Friday, May 16, 2014

We Need To Teach Our Daughters to Know The Difference Between....


Entry ni khas buat semua yg ada anak dara macam aku...
Dh macam2 dah kita boleh inform diorang tentang kehidupan..batas2 pergaulan..
Tatabahasa
Tentang duniawi...tentang lelaki 
Tentang perasaan...
Tentang kebersihan...
Tentang semuanya...agar mereka faham dan tidak memberontak..
Am I right???

8 comments:

  1. Bukan semua pemberian berlandaskan keikhlasan, kan? :)

    ReplyDelete
  2. ni pun penting nak ajar Ash ni...

    ReplyDelete
  3. Itulah kena pandai membezakan. Kalau tak alert boleh tertipu dlm melayari kehidupan. Itu ada yg serik nak bercinta/nak kahwin. Tapi tak boleh juga kan.. kena ada partner juga baru indah hidup dirasa..

    ReplyDelete
  4. Nice sharing... Mmg kna ajar lbih pd anak dara..

    ReplyDelete
  5. Mereka sekarang bergenarasi Y...banyak cabaran untuk mendidik mereka...

    ReplyDelete
  6. ye betul tu kak.perlu sangat ajar perkara² macam ni :)

    ReplyDelete
  7. yes u r rite dear.

    skun mcm2 kes dah
    kena bg briefing seawal umor 4 tahun
    mendidik lebih awal..yg paling penting their own properties..
    risau jugak k.el pun ada anak dara 2 org tu
    mmg ada bg pesanan tiap2 hari

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah