Friday, May 16, 2014

Subhanallah. ..please be alert...

PERHATIAN !!!

Sekarang ini ada sejadah sholat bergambar orang, di atas kepalanya trdapat ka'bah & orang tersebut kelihatan memegang salib di dadanya. Sejadah ini berada di pasaran sekarang.
Mohon disebarkan & berhati2 bila membeli sejadah, Insya Allah. Sebab sebagian orang tidak perasan jika tidak memperhatikan betul2 gambar ini atau jika hanya sekali melihatnya.

Subhanallah...

Forwarded from whatsaap and email... 



10 comments:

  1. selalu sejadah murah ada benda camni..
    watch out!!

    ReplyDelete
  2. Allahuakbar,, takutnya. mcm2 diorg buat nk jatuhkan islam kan

    ReplyDelete
  3. macam2 taktik di gunakan utk pesongkan akidah umat Islam

    ReplyDelete
  4. Subhanallah...okey nti sy share dgn kwn kwn

    ReplyDelete
  5. Mmg kna hati2.. Klu beli je yg xde corak byk2 kn..

    ReplyDelete
  6. subhanallah.. terima kasih sebab share kak.

    ReplyDelete
  7. terima kasih SA atas perkongsian ini.

    ReplyDelete
  8. Mereka tidak pernah putus untuk menjatuhkan islam dengan pelbagai cara.. kita kena sentiasa alert dengan tindakan mereka ni..tq share

    ReplyDelete
  9. sapelah yg buat sejadah mcm tu..kurang ajar betul
    dan sape pulak yg menjual nye tu..takan lah x perasan

    ReplyDelete
  10. diam2 je nak sebarkan agenda mereka. Dengki betul dgn islam.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah