Saturday, May 17, 2014

Update Lisa and Family


Sekejap je rasanya si kembar ni dh besar...kepada yang x tau...ni la adik aku si Lisa yg mula2 buat blog ni...lepas kembar lahir aku amik alih sampai sekarang...
Anak dara pun dah besar...x nak tambah lg ke...nak tambah lagu mana bila cakap je...terus Adeliya marah dia...huhu...jeles la tu....

Ada gak yang ingat Qhaira tu anak aku...korang....itu anak buah jugak...anak adik aku yg no 4...hihihi..anak dara aku si Dania tu la sorang. ...itu la buah hati aku...itulah harta aku dunia akhirat satu2nya.....

Anak buah pun anak aku jugak kan...best wooo...anak buah ramai...pas tu diorg pun memang panggil aku mama....mmg semua panggil mcm tu....

8 comments:

  1. cute je dapat kembar gigirl caamni...:)

    ReplyDelete
  2. igt tadi famili lisasuri hani hehe
    wahh adeliya marah woo nak tambah adik ekekeke
    mmg best bila rmai anak buah seronok lg2 bila diorg paggil uols tu mama lagilah best

    ReplyDelete
  3. memang seronok ada anak buah ramai² ni kan kak..meriah rumah kalau semua ada :)

    ReplyDelete
  4. best tengok ada anak kembar ni..

    ReplyDelete
  5. Sama la kak..anak buat farah pun panggil mama.. tak dak dh maklong2 nie.. tak glam kot...hahaha..=D

    ReplyDelete
  6. Kan... Saya dpt ank buah dgn ank sendiri seronok layan semuanya... Rasa macam ckgu tadika pun ada. Haha

    ReplyDelete
  7. meriah kalau ramai anak sedara..
    lagi2 yang suka manja2 ngan kita.. untung SA

    ReplyDelete
  8. haipp.. SA, jgn tanya bila nak tambah lagi.. Sensitip. heheh.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah