Wednesday, May 21, 2014

Cubaan Baking Kek Pisang


Kagum la...cubaan menjadi....wahhhh...hebat...hebat....bestnya...sapa la yg pandai baking ni?
Jangan keliru..ini bukan hasil tangan aku..ini kerastangan ibu si kembar...
Balik kampung ari tu dapat pisang kan..so..dia buat kek pisang...Alhamdulillah menjadi...nak harap aku mmg x menjadi la...bab baking ni aku failed...mmg x kena ngan tangan aku...


Baru kuar dari oven...atas tu dia letak choc rice...


Ni dh keluarkan dari acuan....bg sejuk kot..


Dah dipotong2....

Apa yg buat aku bengang aku x rasa pun....yg lain2 dah rasa...
Mentang2 aku jauh...dia leh tayang2 plak....stresss...
X pe tunggu aku balik aku beli pisang ko kena buat untuk aku...
Ada faham Lisa??
Amaran keras ni....


14 comments:

  1. Replies
    1. Akak dpt gambar ni pun dh terliur tau....

      Delete
  2. Replies
    1. Kek pisang baru kuar dari oven..mmg sedap la kan...

      Delete
  3. Sedapnyaa.. kek pisang tuh..

    ReplyDelete
  4. kek pisang pulak... adoiii terus rasa kena buat kek pisang jugakkkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena buat jugak eh..dpt pisang yg sedap pun best...

      Delete
  5. lama dah x membaking, kek2 ni lagi2 kek pisang serah kat angah je buat sekarang hehehe

    ReplyDelete
  6. lama tak makan kek pisang..teringin pulak dah

    ReplyDelete
  7. Macam tak percaya je SA tak pandai bab-bab membaking ni. Ke tak mahu menyerlahkan skill tahap cemerlang tu. Tapi takpa SA, kalau tunjuk skill takda siapa pulak nak tolong buatkan kek pisang ni. Biarlah adik SA tu pikul tanggungjawab keinginan anak tekak kakak kesayangannya nih.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah