Tuesday, May 27, 2014

Mengeluh...dan Mengeluh....


Bila dia alam persekolahan.......... bila nak abih belajar?
Bila dh tamat belajar......bila nak kerja ni?
Bila dh kerja...bila nak ada teman Istimewa?
Dah ada teman....bila nak bertunang?
Dah bertunang.....bila nak kahwin?
Bila dah kahwin........bila nak ada anak?
Bila ada anak satu......eh...x kan satu je...bila nak tambah?
Lahir anak no 2......bila plak nak ada anak 3?
Ada je soalan dan ada juga pertanyaan....
Bila agaknya mereka2 ni nak berhenti dari bertanya?

Sebab tu la kita semua rajin mengeluh....

8 comments:

  1. memang tak pernah nak habis soalan dan pertanyaan ni

    ReplyDelete
  2. Syukur lebih beri ketenangan dr mengeluh..

    ReplyDelete
  3. Dah jadi lumrah hidup, mengeluh tu lagi best daripada mensyukuri nikmat yang diberi....

    ReplyDelete
  4. sumpah tak larat nak menjawab persoalan org lain....errmmm..... (mengeluh lagi) =(

    ReplyDelete
  5. Memang pun. Lumrah hidup. Ada je benda yg nak dipersoalkan.

    ReplyDelete
  6. common sense SA.. biasalah hurmmm

    ReplyDelete
  7. Part org bertanya tu yg tak tahan tu. Tak reti dan dah penat nak jawab. Nnt bila dah habis beranak, org akan tanya pasal anak kita plak, bila anak ko nak kawen. Lepas tu bila nak dpt cucu.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah